Een Gold Rush naar je bier?

BREWed brengt hobbybrouwers, microbrouwers & bierfirma’s samen om enkele fundamentele hedendaagse aspecten van marketing & sales in de bierwereld toe te passen.Theorie hierrond kun je wel gemakkelijk vinden, maar het uiteindelijk zelf doen en ervaren in gesloten kring -samen met collega-brouwers kan heel veel meer bijbrengen. Er wordt volop toegespitst op de praktijk. Daarom krijgen de deelnemers voorafgaand aan de workshop een korte opdracht waarin enkele basisvragen over hun marketing- & sales ervaringen worden gesteld.

Je kiest voor de afzonderlijke stand-alone workshops of voor een pakket van 2 workshops wat voordeliger is. 

REGISTRATIE AAN VROEGBOEKTARIEF TOT WOENSDAG 14 OKTOBER !!!

Een aantrekkelijke biermarketing & een ijzersterk salesnetwerk

Of je het nu wil of niet, marketing is een must voor elke commerciële brouwerij. Succesrijke brouwers kennen de beste wegen om aan de klant hun product te verkopen. 

Er zijn massaal veel marketingmogelijkheden & kanalen – zowel online als klassiek offline – om je bier aan de man te brengen. Welke paden bewandel jij al? Enig idee hoeveel je hieraan spendeert? En hoe vaak je ermee bezig bent?

De BREWmasterclass ‘Een goldrush naar je biertje’ wordt opgevat als een workshop marketing & sales in de biersector, geleid door Miel Bonduelle van BeerSelect. Na een theoretische uitleg, wordt er toegespitst op de praktijk. Voorafgaand aan de workshop krijgen de deelnemers een korte opdracht waarin enkele basisvragen over hun marketing- & sales ervaringen worden gesteld. De antwoorden zijn noodzakelijk en dus verplicht voor deelname.

Je kan je inschrijven voor de 2 opleidingen samen of voor marketing of sales als een aparte opleiding. Klik hieronder op het gepaste blok om je in te schrijven bij BREWed.

flyer_een gold-rush naar je bier
flyer_marketing-1
Scroll naar top